Merhaba guzel anneler. 35+2 haftalik hamileyem. Bir kac gundur bezde islaklik hiss etsemde akinti oldugunu duwunmuwdum. Ama bugun daha cok islaklik hiss etdigimden sizden ozur dileyerek soyluyorum ayna ile awaya baktim ve akinti gibi deyilde akinti rengine benzer mesela birazcik sut renginde gibi su geldi azacik. Acaba suyum gele bilirmi? Su oyle rengde mi oluyor? Yoxsa weffaf mi olmasi lazim?yarin InwaAllah hastaneye gidicez. Ama cok merak etdim hemde korku geldi bana bebek kuruda kalir diye.