Sedamgoktug benimde ilk gebeliğimde olmustu 32. Haftadan itibaren düşmeye başladı her hafta kan vererek kontrol ediyorduk 100 ün altına inmeden almamız gerekiyor demişti doktor çok şükür 39. Haftaya kadar 100 ün altına inmedi en son 110 da 39. Haftada sezeryanla doğum yaptım normal doğum olmuyor bu durumda maalesef, insallah sende sağsalim alırsın kucağına içini ferah tut mandilana suyu plt değerini düşürüyormuş bilgin olsun