melekkizim_00 Kızlar erhan beye 7 ocağa randevu aldım, Sekreteri 2. Günü gelmeniz şart değil dedi, bende boş bulmuşken aldım, ücretler ve işleyiş nasıl giden var mi erhan beye??
Mucizee80 melekkizim_00 ön görüşme ypar uygunsan ona göre adetin 2. 3. Günü tedavi başlanıyor elinde amh sonucun eşinin spermiygram sonucu varsa götür rahim filmi de varsa bakıyor zaten ordada spermiygram testi yaptırıyor
esma124 melekkizim_00 canım dur bakalım daha umudunu kesme bu ay çok hamile kalan var bunlardan biri belki de sensin :)
Tugizzz ben hiç memnun kalmadım ordan aşırı kalabalık o hastane ve doktorlar sürekli randevu gününü değiştiriyor sana sormadan işleri çıkıyor hep
Tugizzz melekkizim_00 ben giderken 180 TL ödüyordum muayene için ama sonra yavaş yavaş zam yapmaya başladılar
melekkizim_00 Mucizee80 var canım hepsi hepsinide götüreceğim amg zaten yüksek çünkü hafif pko var bende