Kızlar merhaba 🌸 Reglime daha 9 gün var. İki gecedir çok şiddetli reflü ile uğraşıyorum. Sol kasığımda rahatsız edici bir ağrı mevcut. Belimin de sağ tarafı ağrıyor. Göğüslerde sanırım bir hassasiyet var ama tam anlayamıyorum çünkü göğüslerim protez, his kaybı var. Üstüne yatamıyorum sadece şu an. Birkaç aydır deniyoruz ama eşimde morfolojik bozukluk ve sperm cansızlığı problemi çıktı, 1 aydır tedavi görüyor bununla ilgili. Erken gebelik testi için 3-4 gün daha bekleyeceğim. Böyle reflü sorunu yaşadınız mı?