dilo- Arifcaninannesi [url=https://hizliresim.com/qcZZVG][img]https://i.hizliresim.com/qcZZVG.jpg[/img][/url]
Arifcaninannesi Irem12_ cnm kese konumuna felan inanma bence doktor bana 5 haftalıkken kız dedi Pazartesi ogrenicem bakalim
Irem12_ Arifcaninannesi 5 haftalık tahminde bulunmak için çok erken değilmi🤔Allah gönlündekini versin🙏🥰
yusufbebekk447 Ultrason görüntüsü aynı benimkine benziyor .Bu kadar net erkek bebeklerde olurmuş genelde .benim de erkek.
yavrugeyikinannesi yusufbebekk447 doktor 12. Haftada tahminimce kız dedi 15. Haftada kesin erkek dedi🙈😁
yavrugeyikinannesi yusufbebekk447 Evet gördüm yukarıda yazmışsınız 😀 Sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah🙏🏻 Sizinki kaç haftalık 😍
mom6565 Arifcaninannesi [url=https://hizliresim.com/BvQZag][img]https://i.hizliresim.com/BvQZag.jpg[/ img][/url]banada tahmin yapar mısınız acaba