busracekerr ben 21 haftalığım. Bende de bu zamana kadar ara ara oldu. Sağlık ocağında doktora sordum. Gün içinde sürekli ishal gibi olursan ve 2-3 gün sürerse sıkıntı demişti. Benim 1 gün oluyor 3 gün yok. Değişiyor. Demir ilacı aşırı kabız yapıyordu. O da düzeldi valla anlamadım bende. Birz da sanırım gaz olunca oluyor. Kendisi sıcak tutmaya çalışın. Gece üstünü çok açtın diyor eşim mesela o gün kesin ishal gibi oluyorum. Dikkat edince daha iyi. Umarım bir an önce düzelir bütün dengem bozuldu şu hamilelikte 😂