Ftm_binboa17 benim de 0,129 gibi bir şey çıktı doktorum hemen endokrinolojiye gönderdi özelde gittim devlette nasıl oluyor bilmiyorum. Çok düşük veya yüksek olması zekayı etkileyebilirmiş ancak kesinlikle öyle olacak diye bir şey yok. Doktor bazı gebeliklerde beta artıkça TSH değeri düşebilir, bu sonra dengelenir ama risk almayalım tiroid ile ilgili bir sorun var mı bakalım dedi ve birkaç test istedi, bir de boğazımda nodül var mı diye ultrasonla baktı, nodül yok. Tahlil sonuçları bekliyorum. Şu an endişelenmeyin dedi başka etkenlere bakalım öyle dedi. 11+4 haftam.