Busraa38 Merhaba Konya’da olan anneler , Büyükşehir hastanesinde doğumda babanın refekat etmesine izin veriyorlar mı bilginiz var mı? Ve doğumunu orda yapmayı düşünen ya da yapan anneler , memnun kaldınız mı ekipten ve hastane çalışanlarından???
Gulsen4224 Busraa38 cnm ben oraya gidiyorum muayene için kontrollere eşim alıyorlar doğumdan sonra refakatçi iki kişi kalabiliyor annem ve eşim kalacak yanımda kız kardeşim de orda doğum yaptı çok memnun kaldı tavsiye ederim kesinlikle 🌸😍
Enfall Busraa38 merhaba canım ben 2 canlı doğum ve bir düşüğüm ile Hacer hanımda yaptım kendisi çok iyi bir doktor çok ilgili tıpkı bi anne şefkati ile yaklaşıyor sana kesinlikle tavsiye ederim muayenelerde eşini çağırıyorlar hasta yakını diye inş 4.yüde o hastane de ve Hacer hanımda yapacam nasip olursa hastane ve ekipleri de çok iyi temizlikçisine varasıya kdr çok içten hepsi tavsiye ederim memnun kalacağını düşünüyorum 😌
Busraa38 Gulsen4224 yaaaa çok iyi canım benimde sın 4 haftam kaldı medicanaya gidiyorum ama son kontrollerimi büyükşehire gidip doktor değiştirmeyi düşünüyorum Hacer hanımın methini çok duydum sizde Aişe Gönençe gidiyordunuz galiba değil mi
Gulsen4224 Busraa38 ewt cnm ayişe günençe gidiyorum memnunum ben baya Hacer hanıma hiç gitmedim muayene olun isterseniz Hacer hanıma yine size kalmış hangisini isterseniz🌸🥰
Busraa38 Gulsen4224 çok teşekkürler canım bu arada ben 1 saat kadar önce aradım doğum ücreti normal 2150 sezeryan 2300 dediler ocakta zam gelebilirmiş
Melisa_eker cemiley2 valla 10 gün içinde ücretsiz diyor ayişe hanımın sekreteri olsun aşağıdakoler olsun gidince de kontrol değil senin sen muayene olcaksın diyor yine 120 ücret alıyor bende hamile kalamıyordum gidiyordum tedavi için fakat hiç memnun kalmadım.Ayişe hanımda o kadar param boşa gitti.Başka hastaneye farabide tedaviye başladım burda da muayene oluyorum fakat bana muayene olcaksın kontrol değil seninki diyip para ödetmiyor 10 gün ücretsiz gözükebiliyorum.Orda 10 gün içinde gitcekseniz vay halinize.Birde ayişe hanımın hiçbir getirisini görmedim.Şuan hamileyim.Tedavime gider gitmez 2 ayda sonuç aldım seçim sizin.Hacer Hanıma da iyi demiyorlar.Arkadaşım çalışıyordu hemşireydi.Oda kist eritmek için onda tedavi görüyordu.Oda Hacer hanımdan memnun kalmadığını söyledi.Ayişe Hanıma yönlendirmişti beni.Kişiden kişiye degisiyor canım yine bir dene.
cemiley2 Gulsen4224 anladım canım teşekkür ederim cevabın için. uygunmuş diğer hastanelere göre ben Ankara’dayım görev gereği ama memleketim Konya olduğu için izinlerde denk geldiğimde gitmeyi düşündüm, bide doğum için araştırıyorum :) burada fiyatlar çok yüksek.
Gulsen4224 cemiley2 ewt cnm eşim dün sordu eskiden 2800 normal 3000 sezeryandı şimdi 3000 normal 3,500 sezeryan olmuş ama diğer hastanelere göre Büyükşehir uygun yine araştır istersen doktor olarakta ayişe günenç ile Hacer yavşan memnuniyeti baya var ben ayişe günence gidiyorum tavsiye ederim denemek istersen iyi ilgili baya 🌸
cemiley2 Gulsen4224 Dediğin gibi canım diğer hastane fiyatlarına göre makul bi fiyatı var. Tavsiyeni dikkate alacağım,inşallah geldiğimde giderim :) Detaylıyı kendin mi yaptırmadın sen canım yoksa doktor mu istemedi. Görümcem galiba Hacer hanımda doğum yapmıştı.
Busraa38 birmelekannesi_ canım hem fiyatlar çok yüksek normal doğum 4250 tl hem de Hacer hanımdan çok daha memnun kaldım o yüzden değiştirdim doktorumu çokta memnunum
Busraa38 Enfall evet canım bende çok memnun kaldım bu arada zam gelmiş 3000 tl normal doğum 3500 tl sezeryan muayene ücretide 150 tl olmuş bilginiz olsun