Xthinker Bugün 13+2 deyiz ve ikili taramaya girdik bacak arasi boştu dr da kiz hissediyorum dedi tabi kesin konuşmadı acaba degisme olur mu hatunlarrrrr🥰🥰🥰🥰🥰
Dilan1998 Xthinker evet olur bende 16 haftaya kadar kız dediler 16 haftadan sonra erkek olduğunu öğrendik daha henüz tam gelişmemiş olduğu için 16 haftadan sonra tam belli oluyor
Gigy Xthinker cihaz ve doktorun deneyimi ile alakalı benim de ikili tarama testinde perinataloğum kız dedi ,¹6.haftada kız diye net öğrendik .Ama sonradan değişen de çok duyuyorum
Nuraygokce Xthinker 13+1 doktorum kıza benzetmişti ikili tarama yaptırmıştım sonuç göstermeye gittiğimde 14+2ydim o günde baktı ve kesin kız demişti 🥰Allah gönlünüze göre versin inşallah 🙏🙏