Merhaba arkadaşlar 1 buçuk yaşında bi kızım var şimdi 16+5haftalık hamileyim özele gittim doktor bu gün kıza benziyor kızbu kız dedi yanılma olasılığı varmı? Ben kızıma hamileyken bu kadar rahat geçirmiyorum bu hamileliğim çok rahat geçiyor anlamadım sanki içimde bir sess erkekmiş gini diuor yardımcıolurmusunuz!