Aloneanqel şeker kontrol altına alındıysa hic bir sıkıntı olmaz merak etme arada dalgalanmalar olabilir hemen etkilemez bebeği, bende de gebelik şekeri var bu arada zaten bebeklerimiz takip ediliyor. Hamilelikte şekeri cıkan değilde bir çok diyabet hastaasıda var gebe kalan doğum yapan, stres daha zararlı emin ol