Munisk 20.haftadayim canim 18de mantar enfeksiyonundan dolayi fitil kullandım ondan beridir 2haftadir kasiklarim ağrıyor. Bebek büyüyor normal diyen de var ama sağ tarafıma yatamıyorum idrar gelince hemen ağrı giriyo aile hekimi gecen hafta monurol şase verdi geçmezse doktor görsün dedi geçmedi birazdan gidicem inşallah. Bazen normal oluyo ağrılar rahim büyüdüğü için bazen de enfeksiyon ağrı yapıyo. 😕