Dndulgr Son 13 gün. Hiç belirti yok. 28 Aralık gözüküyor benim doğumum. Arkadaşım 3 gün daha tut 2021 çocuğu olsun diyor. 😊 😊 Tabi şaka bi tarafa sağlıkla gelsin bebişlerimiz. Sizler ne durumdasınız Aralık anneleri..
Aytenclk44_ Dndulgr biz de 38 iz doktor pozisyon almış baskı yapmaya başlamış dedi cuma günü çatı muayenesi yapıcak merak ediyorum açılmam olup olmadığını
Dndulgr Aytenclk44_ benim doktorum sancı yokken önermiyordu. Ben sancı gelince yaptırıcam. Aslında bunu merak ediyordum. Kimler yaptırdı diye. Her şey iyi geçer inşallah sizinde.