Baharhnm Benim de koşa süreliğine olmuştu, eşim hastanede görevli, bu haftalarda tekrar ani yükseliş oluyormuş hormonlarda. Sonra geçti, üçüncü trimesterda da reflü ile uğraşıyorum, az yiyorum bu yüzden hatta bir kilo verdim, yağlı, aşırı baharatlı yemiyorum yine de oluyor.. Bunlar normal tabi, doğumla inşallah geçecek, sağlık olsun 😬😃🤲🏻🧿♥️🌷🙋🏻♀️