mommy00 Kızlar şimdi kontrolden geliyorum doktor çok çok az bi var sayımla erkek gibi dedi şuan bunun için baya erken dedi yani ne diyorsunuz böyle birşey başına gelip daha sonralarda netleşti mi
haziranin25i mommy00 bizim ilk cinsiyet tahminimiz 13+3 te oldu ve doktoruma 5 kere sordum çünkü cinsiyet partisi yapacağım için emin olmak lazım.. Doktorumun emin olmasam söylemem annesi dedi 💜 33+2 olduk kızımla hiç değişmedi 🤗
26Merve mommy00 pardon 😂Bende unutkanlık başladı da 🤭bende 11+2 de gittim %80 erkek dedi ogluma hamileyken 10+7 de ikili taramaya gitmiştim %95 erkek demişlerdi değişmedi bakalım bundda neler göreceğiz 🙄
cicegim_geliyor Banadaa 11inci haftada oyle dedi bende bekliyorum suan 16 haftalik oldum haftaya gidicem ins