pinark91 arkadaşlar merhaba 21+1 haftalık hamıleyım bugun perinatoloji kontrolümüz vardı ama oglumun plasentası 2 cm buyukmüş takıp edıcez dedı sızce kotu bırseymı nasıl duzelır bır bılgısı olan varmı