Mrv_1864 Merhaba anneler. covid pozitif olarak özel hastanede doğum yapan oldu mu ? Yaklaşımları nasıldı. 33 haftamdayım ve doktorum covid olursam doğumuma giremeyeceğini söyledi. Bu durum beni biraz korkutuyor açıkcası
19231923 Mrv_1864 ben özele gitmiyorum ama covid olunca kabul etmiyorlar pandemi hastanesine gönderiyorlar bu sebepten covid testi zorunlu tutuluyor
Mina01 Mrv_1864 haftaya doğumum var özelde doktor uyardı covid olursan devlete gidersin özelde olmuyor dedi kendini koru dedi açıkça
Mrv_1864 Burcinisp88 onu da duymuştum demekki doğruymuş. Böyle bir durumu bile fırsatı çevirenlere yazıklar olsun gerçekten
Burcinisp88 Beker yani covit ameliyethanesi yada normal doğum odası ayrı bi bölgede. Ekstra hizmet veriyoruz ayağına prosedür böyle imiş. Sonuçta onlarda risk alıyor. Elimiz kolumuz bağlı.
Beker Burcinisp88 yani mecbur başka yerde yaptoracaklar tabi de ekstra hizmet dedikleri çok saçma fırsatçılık yapıyorlar eee tabi mecbur olduğunuzu da biliyorlar