Arkadaşlar geçen hafta 36+6 da doğum uaptım
bebeğim solunum sıkıntısı nedeniyle küveze alındı
solunum düzeldi derken kalsiyum eksikliği var dediler takviye yapıldı
her neyse bu defa da kanda enfeksiyon denildi
kültür örneği alınmış bulaşıcı bakteri çıktı kanında
suan hala küvezde ve izolasyon odasında tutuluyor
delirmek üzereyim arkadaşlar
eve yere göğe sığamıyorum bugün 8 günlük oldu bebeğim göremedim bile
sinirlerim boşalıyor
allah rızası için bilgisi olan yazsın
ben Google dan birsey bulamadım
bukduklarımı da anlamadım