Dilankocak ilk 3 gün baya ağır geçirdim sonrasında grip gibi oldum. Yaptıklarım: imom omega, d vitamini, c vitamini kullandım. Bol mandalina, kivi, portakal tükettim. Günde 2 limonlu sıcak su tükettim. Pekmezi karabiberle karıştırıp yedim. Soğan bal şurubu yaptım içtim öksürük için. Tavuk sulu çorba tükettim sürekli. Şuan 10. Günüm çok şükür iyiyim🤲🏻 Allah şifa versin sizede inşallah hemen atlatırsınız kolayca🤲🏻