16 haftalik ve bugün cinsiyetimiz belli oldu kızıımmm oluyooorrr 🧚♀️😘o kadar tatlı ki uyuyordu uyandiramadik doktorumuz biraz uğraştı uyandı tekmeledi geri uyudu kilosu herşeyi güzel dedi şükür Rabbime uykucu bir kızım olucak sanırım hastaneden ciktim hemen pembiş takim aldim 🤰🐣 Rabbim herkese nasip etsin inşallah sağlıcakla kucagima almak nasip olur 🥰🥰