Esrayd zatn doğum başlayınca acilden giriş yapman lazım canım o an hangi doktor varsa o bakar ben normalde özel takipliydm acil bi durumda en yakın hastane sehir hastanesi diye gitmek zorunda kaldim evime 5 dakika uzaklıkda çünkü gider gittmz doğuma aldılar hiç bişey sormadılar bile kime gidiyosn gibisnden giderken bende senin gibi bakmazlarmı acaba diye düşünerek gitmiştim