Arkadaşlar 2 li tarama sonuç kısmında fB-hCG kısmına bakıp cinsiyeti doğru çıkan var mı 0.50 nin altında çıktıysa Cinsiyet Erkek 0.50 üzeri çıktıysa sonuç Kız oluyor ben ilk çocuğumda bakmıştım elli altındaydı ve oğlum oldu şuan 2.ye hamileyim elli üzeri çıkmış cinsiyeti henüz tam öğrenemedik buna göre cinsiyeti tutanlar var mı acaba