Bende var. Kesi yerinde değil ama normal doğuma engelde değilmiş. Hatta emin olamadığım için kalp damara gittim ve sadece normal esnasında doktorumun çok dikkatli olması gerektiğini söyledi. Sezaryan istiyorum dediğimde o zaman korkulacak hiçbirşey yok dedi ama beni hala korkutuyor varisler 🙈 hamile varis külotlu çorabı kullanıyorum arada. Çok rahatsız ediyor ama pıhtı atabiliyormuş bazen. Mecbur kullanıyorum