11+3 haftalık hamileyim yeterince su içmeme rağmen böbreklerim ağrıyor yarın üroloji doktorundan randevu aldım idrar yaparken falan da bı ağrım olmuyor böbrek genişlemesi falan okudum ama onun için de bebegin baskı yapmasından oluyormuş benim daha gebelik haftam çok erken sizce başka ne sebep olabilir ilk gebeliğim tedirginim