Deniz1996 Kızlar selam.Ben 32 haftalık bebeyımı kayp eddım.1 ay oldu .Normalda emzırmeyen annelerde adet ne zaman baslıyor?Ben 1 aydır kan hıc kesılmedı.Boylemı olmalı?
Sermec27 Deniz1996 canım bende bebeğimi 10 ay önce doguma 2 hafta kala kaybettim anne karnında kalbı durdu benim ilk 40 gün kanama lekelenme devam etmişti ilk adetimide 63. Gün olmuştum rabbim sana sabırlar versin inşallah rabbim tekrardan anne olmayı nasıp etsin bizlere 🤲
Sermec27 Deniz1996 Allah nasip ederse su an 11+5 haftalık hamıleyım ama benim sezeryan olmuştu o yüzden 7 ay bekledim gebelik için normal dogum olunca bu süre daha kısa oluyor rabbim kucagımızı boş bırakmasın inşallah 🤲
Deniz1996 Sermec27 Allahım kucagına salıklı almayı nasıb edsın ın Sa Allah.Ben sunı sancıyla dogurdum
Sermec27 Deniz1996 Amin canım inşallah adet gördükten sonra folik asit takviyesine başla genetik test pıhtılaşma testi bağışıklık testi falan var onları mutlaka yaptır kendini hazır hissettiğinde tekrardan düşünebilirsin rabbim bekletmeden tekrardan nasıp eder inşallah 🤲