Ebru-h55 Hanımlar doktorum decavit verdi sağlık ocağı da devit damla verdi her ikisini de beraber kullanan oldu mu
Anne18 Ebru-h55 ben kullanıyorum gün içinde damlayı ekmegıme damlatıyorum. Decavitte düzensiz kullanıyorum valla çok zor içiyorum
edanuur Ebru-h55 Bende kullaniyorum Canm devit damla özellikle tadı çok.kotu Ama küçük şişesi.hemen bitiyor hap ile devam ediyorum damlayı braktim
Ebru-h55 Ya damlayı kesme dedi bana bi kaç kişi Doğumdan sonra da kullanılıyor bebek için dedi doktorum da kesebilirsin dedi karar veremedim ne yapacağımı
Ebru-h55 Bırakmayayım o zaman ikisini de kullanayım demir ilacı de kullanıyorum ferrum adı ekstra bulantım için de prilam kullanıyorum 🤯🤯