Merhabalar. 6 haftalığım. Benim rahimde perde var ve yerleşme yeri ikiye ayrılıyor. Bu sebepten düşük riski olabiliyor. İki gündür kahverengi kanama geldi az az sancım yok. İlk yaptığım düşük gibi kırmızı kanamam yoğun kanamam yok. Sdece çok nadir kahverengi akıntılar geliyor. Cumartesi kan değerim normaldi. Sizce düşük mü olacak? Çünkü ilk düşüğümde böyle bişe yaşamadm .