Eliffk ben bir hafta sürdü ilk dozda. İkinci doz hiç ağrımadı. Hemşire. Aşı yaptıktan sonr git buz koy koluna demişti ikisinde de. Yapmadım 🤭 biri ağrı yaptı biri. Yapmadı Çok ağrı oldu yatakta kolumun üzerine yatamıyor uzatamıyordum. Sonra kendiliğinden geçti dayan aZcık geçer