Kızlar iyi günler 35+4 günlük hamileyim yaklaşık iki aydır böbrek ağrısı çekiyorum bobregim şişmiş ve idrar yollarimda enfeksiuon var dedi doktor ne yapmalıyım gerçekten artık dayanamıyorum hamileliğinin başından beri her türlü hastalık çıktı bu da sonuncusu ne gibi zararları olur aranızda bunu yaşayan var mı kızlar lütfen yardımcı olun