Kızlar normal veya sezaryen pembe mavide doğum yapan var mı? Hangi doktor?
Kesinlikle Sevil Paker 🤗 normal doğum yaptım çok memnunum
7 buçuk bana biraz fazla geldiği için istesemde orda doğum yapmayacağım😄