aeh ilk kanlarımı orda verdim ama he tamm bebeği gördük gebeyim diye aramadım, onlar aramıştı diye hatırlıyorum.
aeh Gullll35 yok rutin kontrol yok test falan önemli değil ki sizi kadın doğum uzmanı takip ediyor zaten, sadecw tetanoz aşısı için tarih alsanız yeter. İlk gebeliğimde hiç kontrole gitmedim bunda da gitmeyi düşünmüyorum
paradiseeeeee aeh zaten bişi yapmıyorlar ki 20 haftada tetonoz sonrası bişi yapıyorlar mı bilmiyorum ama 20 haftaya kader hiç bişi yapmıyorlar
Dilaraa06 Gullll35 hemen bildirdim canım, kaydımı yaptı 20. haftada asi olmak gerekiyo onlar için randevu falan verdi
Cemre_61 Gullll35 ben hiç belirtmedim sisteme düşüyo zaten doktora gidince onlar arıyolar 💁🏻♀️Yani benim bu şekilde oldu ☺️