39+1 ♡♡ 2 gündür kaburgalarım batıyor mu ağrıyor mu Böyle nefes açlığı yaşıyorum sanki kalbime batiyo. Beliiim çok fena agrio ayrica sırtım sırtım 🤦🏻♀️. Bacaklarımın arası Özellikle yürürken et kesmiş gibi agriyo çatı ağrısı deniliyo heralde Uykumdan dayak yemiş gibi uyanıyorum. Nefes alamamakta beni öldürecek panik atagimda var BEN TUKENDIM ARKADSLAR 🥺🥺 Neden gelmiyor prensesim Çok yoruldum çok acı cekiyorum oturup oturup ağlıyorum sırf bu ağrılardan.. Siz kaçıncı haftadasınız nasıl hissediyorsunuz sohbet edelm 😌