Cereninci Yasmink normal sen ayaktayken o suyun içinde ninnileniyo ve uyuyo genelde yatarken daha çok hissedersin
Merve10090 Selma23 bende öyleyim.. bebeği ara sıra hissediyorum. İç karnım geniş galiba. Fazla takmıyorum kafaya. 26 hafta’da hissedenleri duydum
Selma23 Merve10090 aynen öyle bende çok takmıyorum artık aksi bir durum olsa elbet bir belirtisi olacak diyip kendimi ferahlamaya çalışıyorum bakalım inşallah saga salim vaktinde kucagımıza alırız
nesegnctrk Bitane cikolata ye sır üstü uzan o zaman cok net belli oluyo yani en azindan ben oyle yapiyorum 😊🙈