Selamun Aleyküm kızlar bir şey sorucam ben hamile deyilim ama uraşıyoruz bu ay soğan kürü yaptım hiç yaşamadığım tepkiler olduda acaba sizdede oldumu adetime 13 gun var sankı adet oluyormuş kıbi hiss oldu bir kaç gundurde kasıklarımda batma var oturamıyorum ağrımıyorda ama raharsız edici oluyor acaba niye hee birde beyaz bir şey geliyor arasıra sankı süt renginde ama hiç bir koku yok böyle olupta hamile olan varmı🤔