Kızlar ben aranıza yeni katıldım. Benimde bu ay adet günüm 8 kasımdı adet günümde idrar testim negatif cıktı. 4 gün sonra yani cuma günü idrar testinde ikinci çizgi silik şekilde gördüm.haftasonu yasaklar malum pazartesi kan verdm beta hcg 48.2 çıktı yarın tekrar kan vericem bu sekilde olması sizce sağlık bir gebelik mi yoksa kimyasalmıdır😳