Merveonayy Kızlar sehir hastanesine gidip nstde sanci gözükten sonra alttan muayene yapıyorlar mi ,ilk gebeliğim kendi sancin gelmezse 41 42 ye kadr bekletiyorlar diye duydum bilgisi olanlar yazabilir mi?
sntn Merveonayy hayır arkadaşım 2 hafta önce doğum yaptı 2 cm açıklığı vardı haftaya tekrar gel dediler gittiğinde yine 2 cm di sancısı felan yoktu suni sancı verdiler 39. Haftadaydı galiba
Merveonayy sntn teşekkür ederim benim merak ettigim açılma olduğuna bakmak için muayene etmesi lazim ya benim arkadaşım doğuma kadar hic alttan muayene olmadm dedi 41 e kadr beklettiler