Kızlar adetim 20 gün gecikti idrarda negatif cikti testim 11 aralik cuma günü sağlık ocagina gittim kan verdim orda da sonuc 3 cıktı 15 aralik p.tesi yani dün kadin doğuma gitti ultrasonda 3milimlik bir sey gordu ve tekrar gebelik testi istedi simdi sonuc 25.69 ne sizce hamilemiyim?