Oykununannesi55 38+5 DEYİM BENDE PEK BELİRTİ YOK GİBİ SİZDE NASIL BELİRTİLER VAR YADA NORMAL DOĞUM YAPMIŞ TECRÜBELİ ANNELER NORMAL DOĞUM BELİRTİLERİ NASIL OLUYOR YADA NASIL HAREKET ETMEM GEREKİYOR İLK BEBEĞİM OLACAK TECRÜBENİZİ PAYLAŞIRSINIZ SEVİNİRİM 💕💕
Sedacablog Oykununannesi55 bende 38+4 🖐️bebek çok toplanıyor arada kasık ağrım oluyor üşüttüğümden mi yalancı sancı mı anlayamıyorum benimde ilk hamilelik🙈biran önce sağlıkla gelsinler inşallah
Oykununannesi55 Sedacablog inşallah bende basketbol topu gibi sertleşiyor adet ağrıları gibi ağrılar oluyor mide yanmasını artık söylemek bile istemiyorum bi an önce kavuşmak istiyorum kızıma inşallah sağlıkla gelirler 💕💕