Zehraaa98 Binnazzz12 kaç haftalıksın canım geriden gitmesinden iyidir bence kafaya takacak bır sey yok demek ki güzel gelişiyor
Cansu57 Binnazzz12 canım benim bebeğim de önde gidiyordu hemde 4 hafta, doğacağı zamanı etkilemiyor ancak doğum şeklini etkiliyor. Şuan ki hamileleğimde de detaylı ultrason da 10 gün önde gözüktü bebeğim. Genetik dedi doktorum
Asi_0658 Binnazzz12 bende 18+4 gittiğimde bebeğim 20+0 haftalık görünüyordu bebeğin önden gitmesinde bir sorun olduğunu solemedi dr aksine gelişimi çok iyi dedi
Eczmery123 Binnazzz12 benim bebek de bir hafta önden gidiyor. Doktorum karbonhidratı,unu,şekeri,ekmeği,hamurişini azaltmamı, protein ağırlıklı beslenmemi söyledi kendi haftasında olması İçin. Normal doğum çok istiyorum. Büyük bebek olursa normal doğum zor olur
Mom046 Zehraaa98 Geç döllenme diye bişey var geriden gitmesinden iyidir derken bazı anne adaylarının kafasını karıştırabilirsiniz
Binnazzz12 Cansu57 öyle mi önden gidiyor diye annemin yanına gelmiştim sanki çok erken gelmişim ben erken doğar diye düşünüyordum önden gittiği için ama öyle değilmiş sanırım
tnc35 Cansu57 Ama şöyle de bir şey var ultrasondaki ölçümlerine göre tahmini doğum tarihi yazıyor örnek veriyorum benim son adet tarihine göre 4 Şubat gözüküyor ama ultrasonda baş çevresi yada boy ölçümü kısmında 25 26 Ocak falan yazıyor 🤷
Cansu57 Binnazzz12 yok canım bebeğin kilosu doğum vaktini etkilemiyor. Benim brbrğim 38+6 da doğmuştu oda zorunlu sezaryenle müdahale edilmese geleceği yoktu
Binnazzz12 Asi_0658 aynen bana da öyle dedi doktor da ne Zaman doğacağını neye göre oluyor diye son adet tarihimi yoksa ultrasonda ki tarihe mi
Asi_0658 Binnazzz12 sat a gore oluyor bide herhangi bi komplikasyon gelişmediği sürece sezeryanda 39 haftayı normalde 41 e kadar bekletiyorlar die biliyorum
Binnazzz12 tnc35 aynenn benimkide öyle işte tahmine göre söylüyor bende diyorum hangisine göre doğacak bebeğim
Cansu57 tnc35 evet canım bu bebeğin boyutuna göre programın verdiği bir tarih ancak bu doğum vaktini etkilemiyor. Eğer etkileseydi benim bebeğim 36. Hafta da 40 haftaya uyumlu gözüküyordu doğması gerekirdi ancak böyle bir durum gerçekşleşmedi
tnc35 Binnazzz12 Benim başından beri ortalama iki hafta önden gidiyor ama doktor gayet sağlıklı çok iyi gidiyor falan diyor aksi bir sey söylemedi henüz tabi herkesin farklı olabilir. Ama bence doğum tarihini etkiliyor gibi ultrasonda yazana göre ise
Binnazzz12 Eczmery123 benimkine doktor genetik dedi bende yemiyorum zaten onlari ama en başından belli ultrason la adet tarihim uyusmuyordu erken hamile kalmış olabilirsin diyordu doktorum