Karın ağrısı normal olabilir çok şiddetli değilse bağırsak hareketleri bozuluyor bebek kendine alan genişletiyor hormonal değişimler falan bir sürü sebebi var ama baş ağrısını ciddiye almak lazım özellikle tansiyon kaynaklı olup olmadığına bakmak lazım. Şöyle bı işi gücü bırakıp bı uzan dinlen bı bak kendine basın ne zaman ağrıyor bir şeyleri kafaya mı takıyorsun yoruluyor musun yoksa çok mutlu ve keyifli iken de dinlenmişken de başın mı ağrıyor.