Allah herkesin yardımcısı olsun bende ilk 4 ayımı bulantı , baygınlık ve halsizlikle geçirdim şimdi 17. Haftadayım bitti şükür🙏 Bulantı için limonu sade sodanın içine dilimleyerek için bu yöntem bana çok iyi geldi . Ayrıca taze Zencefil i koklamakta iyi geliyor içebilirsen çayıda mideyi rahatlatıyor.