Merhabalar herkese. Neredeyse 30 haftalık olduk ama hala arabaya karar veremedim. Travel sistem mi alsak baston kabin tipi mi bilemiyorum ikisinin de kendine göre artıları var. Arabamız var gezmeyi de seviyoruz ama arabada çok yer kaplasın istemiyorum bebek arabası. Bu sefer de diğer bebek arabalarının sürüşü travel sistem kadar rahat değil. Yani hangisini tercih etsem bilemedim bi türlü tekrar tekrar bebek arabası almak da istemiyorum sonradan. Ne önerirsiniz hangisi daha mantıklı olur