halitefe Yasmer123 kaç gramlık yükleme yapıldıysa İnternetten yaz canım çıkması gereken sonuçlar var orda
Yasmer123 sevara ya ertesi gün çıkıyordu sonucun o günde kendi doktorum yoktu bende 17 sine randavu aldım göstericem ama burdan da soriyim dedim
Yasmer123 Yaagmurr fotoğraf atamıyorum ama açlık 90 1 saat 125 2.saat 101 cıkmış 75 mg yükleme yapıldı
ssnnmmm Yasmer123 o zaman insülin galan başlatmazlar gayet normal değerler sadece açlık sınırda gece tatlı falan yediyseniz o açlık şekerini yüksek çıkartabiliyormuş
Yaagmurr Yasmer123 değerleriniz çok iyi sadece açlık sınırda çıkmış o kadar bence korkulacak bişey yok ❤️
Alperefet Yasmer123 Açlıkta ve 75 gr glukoz içirildikten sonraki 1. ve 2. saatlerde şeker ölçülür. Normal Gebelikte Açlık kan şekeri 92 mg/dl 1.saat kan şekeri 180 mg/dl 2.saat kan şekeri 153 mg/dl’nin altında olması gerekir. ( buna göre bakılıyor canım)
bimesele Yaagmurr Ya ben evde kendim şeker takibi yapıyorum gerekli olursa şeker yüklemesi yaparız dedi doktorum. Açlığım, 107 Saat tokluğum 146 çıktı. Yüksek oluyor dimi🙄
Yaagmurr bimesele evet maalesef ikiside yüksek çıkmış 😞 benimde aynıydı diyetle düzeliyor ama canınızı sıkmayım bence şeker yüklemesinide yaptırın