Asli10 Merhba arkadaşlar 5+2 haftalık hamileyim ve beta 772 ydi dün baktırdığımda normalmi bana az gibi geldi
Bittercikolata Herkesin bünyesi kan değeri aynı olmaz. Önemli olan düzenli yükselmesi, betanın geri düşmemesi