muhamedalininannesi Meleginprensleri bende dün aynı soruyu sormuştum bazı hastalarda bel agrısı kalıyormuş yinede yazan olursa bende burda bekleyeceğim 🥰
kbralt Meleginprensleri merhaba prenses doğum yaptım rahat bi doğum oldu fakat fazla bel agrısı sırt agrısı yapıyor ama yine de epidural olcam kısmet olursa arlanmadım 😄
Birkiz Meleginprensleri prenses dediğiniz belde iğneyle yapılan ise ilk bebeğimi oyle doğurdum eve 1 yıla kadar bel ağrısı kalıyor ama sorna geçiyor bende oyle dayanılmaz olmadı tabı her bünye farklı ama bi ağrı oluyor yani
Nurr89 Meleginprensleri epidural normal doğumdan bahsediyosunuz sanırım ben ilk doğumumu devlet hastanesinde o şekilde yaptım son anda karar vererek çok memnun kaldım kuş gibi 😊 bel ağrısı çekmedim sonradan çok şükür … bünyeden bünyeye farklılık gösterir bence…
Meleginprensleri muhamedalininannesi bu benim ikinci doğumum olacak bugün 38 haftalik olduk ilk dogumumda suniyle dogum yaptım ve serumun içine inne ile ilaç kattı ebe dedi ki sancıyı hissetmemen için ama prenses doğumda belden vuruluyor diye duydum bel agrisida hamileligimden öncede vardı sonrada kaldı