Aysima288 17 haftaligim gobegimin hizasinda sag tarafim geceden beri agriyor ayaga kalksam aciyor saga donsem aciyor sola donsem aciyor batma mi agrimi anlayamadm.bu durumu yasayan varmi ogleden sonra doktra gidicem kontrlme 1 hafta vardi
incikinannesi Aysima288 bende 17+3 üm bende de oluyor herhalde büyüyor diye bilemiyorum ama nadir oluyor bende dinlenince geçiyor
Anne54 Aysima288 sizin bahsettiğiniz kadar değil ama öksürük hapşırmada bıçak gibi batıyor ayağa kalkarken sancı gibi giriyor olumsuz bişry düşünmedim büyüyorlar heralde bende 19+3 haftalığım 🙂