Mom81 bende prop
Mom81 ben de 28 haftalik hamileyim ve hala prilam içiyorum gece yatmadan önce iki tane olarak alıyorum ben,doktorum öyle önermişti ve doğuma kadar kullanan hastalarım var demişti yan etkisi olmayan ve mg en düşük ilaçmis gönül rahatlığı ile kullanabilirsin demişti doktorum bende bırakmaya çok denedim ama malesef onu içmedigim zamanlar hiç birşey yiyip içemiyorum.