Canım ben de doğum olduğunda 1 saat 15 dakika uzaklıktaki hastaneye gideceğim doktoruma sordum yetişememe gibi bir durumum olur mu diye ilk gebeliğin olduğu için yetişememen imkansız zaten düzenli sancıların başlayıp hastaneye geldikten sonra bile doğumun başlaması epey sürecek dedi