Prensesim 11 Aralık 2020 de sabah 8 buçukta doğdu sezeryan doğum yaptım doktorum çatımın dar olması sebebiyle normal doğamayacağını söyledi bebeğimin kordonu da dolanmıştı Doğumdan sonra örendim kordonunun dolanmış olduğunu😌 neyseki bebeğim sağlıkla geldi 3.145 gram 52 cm doğmuştu. Gelelim zorlu ama pozitif hikayeme Zaten planlı sezeryandi akşam güzelce duş aldım zaten heyecandan stresten uyuyamamıştım ama siz uyuyun benim gibi uykusuz kalmayın sonra sabah 6 buçukta hastanedeydik 7.20 gibi işlemler bitti yatışım yapıldı 7 buçukta odada üzerimi değiştim tuvalete gittim tabi sardı beni bi heyecan ölüyorum heyecansan ağlıyorum ben nasıl doğuracağım diye içimde kalsın demeye başlamıştım en son 😝 sonra odaya hasta bakıcılar geldi beni aldılar titremeye başladım ilk doğumumdu ben genel anestezi istedim ama doktorum hayır bana güven ayılman ve ağrıların Çok zor olur Bebiş de uyuşur epidural yapacağım dedi tabi ben ağlıyorum hayır istemiyorum diye neyse bana belden iğne yaptılar ama hiç acıtmıyor inanın ki ben o anda hissetmedim o heyecanla korkuyla bi baktım uyuşuyorum hayır dediğimi uyuşturun dediğimi hatırlıyorum benden önce bir hastayı da böyle yapmışlar sonra hafif narkoz vermişler bana da öyle yaptılar hafif anestezi vermişler beni sakinleştirince uyandırdılar baktım bebişim mis kokulum çığlık atıyo 🥰🥰 yanağıma getirip koydular hemen kokusunu çektim içime aç kızım hemen yanağımı emmeye çalıştı çok güzeldi beni sedyeye kızımı da yanıma koyup götürdüler odamıza tabi biz ağlıyoruz babası da öyle dünyanın en güzel duygusu kızlar benim gibi kendinizi kasmayın ben stres yapmasam belki daha kolay olacaktı. Zaten sizi yormuyorlar ameliyattan sonra 3-4 saate uyuşukluk geçiyor ve sizi yürütüyorlar hatta ben kendim yürümek istemiştim çünkü tuvalete gidecem diyordum ve bana inanmıyorlardı herkes gaz problemi yaşıyor sen tuvalet istiyorsun diyordu annem herkes şaşkındı 😂 neyse ben gittim tuvakete ayağa kalkmak cok zor oluyor en başta ama siz hep yürüyün yürümek iyi geliyor o gece benimle beraber 4-5 kişi doğum yapmıştı koridorda yürüyenleri gördükçe eşim beni kaldırıp yürütmüştü baş ve boyun ağrısı için nescafe Doğumdan sonra çok acıyor siz mutlaka yanınıza meyve suyunuzu vişneli olmak şartıyla ve bisküvi alın zaten başka bişey vermiyorlar ve nescafe için bebek geldiğinde de hemen meme istiyor benim kızım çok açtı hemen tutmuştu Memeyi emmeye başlamıştı evet çok zordu bu günler ama geçecek kızlar sadece sabır 😇🥰 sorularınız varsa yanıtlarım bira uzun oldu ama olsun 🙈 hepinizi seviyorum artık bizde mezun oldukkkk 🥳❤️