Nurunannesiii12 ben mayıs ayında hamile kaldım ve ilk hamileliğimdi. biz ne yumurtlama ne çatlama hiç birşey bilmiyorduk ve ilk denememizde olmuştu, sonrasında ağustosta düşük yaptım kürtaj oldum üstüne 2 ay soğan kürü yaptım, tüm düzenim alt üst oldu, tekrar gebelik düşündüğümüz için doktora gittik tahlillerimizi yaptırdık, hamile kalmak için bir sıkıntı görünmüyor dedi sadece pıhtılaşma gibi bir sorun olup olmadığı araştırılıyor şu dönem. Geçen ay çok az deneyebildik o da belki yumurtlamaya bile denk gelmedi bilemiyorum. sanırım soğan suyu rahim duvarımı inceltmiş, bu ay tekrar denicez yine olmazsa ovulasyon o zaman düşüncez. Doktora sorduğumda gerek yok demişti o yüzden istememiştik eşim de ben de ama bakalım bu ay tutar inşallah